هتل های کیش
نوشته شده توسط : مهسا
 

هتل دیدنی های کیش

هتل دیدنی های کیش هتلی سه ستاره می باشد که با ویلاهای مجهز در مجاور ساحل جزیره کیش با برنامه موسیقی زنده در رستوران دیدنی های کیش خیلی معروف می باشد که  مسافران هتلهای دیگر برای سرو غذا به رستوران هتل دیدنیها جذب می شوند. امکانات و تجهیزات هتل دیدنی های کیش : یخچال، رستوران، تلویزیون، اینترنت، سرویس ایرانی،  سوئیت، سرویس فرنگی، پارکینگ، لابی، نمازخانه، کافی شاپ، حمل و نقل،  اینترنت در لابی است . هتل دیدنی های کیش آماده ارائه خدمات و پذیرایی از مسافران و میهمانان می باشد.

مطالب مرتبط :

 

 

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش از ساخته های زمان ایران قدیم و هخامنشیان طراحی شده است، درفضایی به مساحت 5000 متر مربع در سه طبقه در آبان ماه سال 1390 تاسیس گردید. هتل لوتوس کیش لابی با مساحت 1000 مربع، رستوران با غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی،2 آسانسور،  آشپزخانه، کافی شاپ و مینی بار زیبا است. هتل لوتوس کیش 72 اتاق دارد که چهل اتاق هتل لوتوس کیش دارای گنجایش بیشتر از سه نفر است. فضای باغی سرسبز با وسعت 1200 متر مربع در مجاور هتل لوتوس کیش است. هتل لاله نام قدیم هتل لوتوس کیش است. هتل لاله ترمیم و باز سازی گردیده است و در سال 1390 در فصل زمستان با نام جدید خود هتل لوتوس کیش افتتاح گردید.

 

مطالب مرتبط :

 

هتل آپارتمان پارسیان کیش

هتل آپارتمان پارسیان کیش هتلی بسیار تمییز و سه ستاره است و برای اقامت خانوادگی بسیار مناسب است. امکانات هتل آپارتمان پارسیان کیش : کافی شاپ در لابی هتل پارسیان کیش , لاندری , سرویس روم در 24 ساعت , مینی بار ,  سالن کنفرانس ,  تلویزیون و مجهز به شبکه های ماهواره ای در اتاقها و گردش تفریحی مخصوص برای بازار و جزیره زیبای کیش است.

آدرس هتل آپارتمان پارسیان کیش : جزیره کیش , میدان ساحل , نزدیک بازار زیتون

 

 

مطالب مرتبط :

 

هتل قاصدک کیش

هتل قاصدک کیش که نام سابق آن هتل آرامش می باشد که به دلیل نرخ بسیار مناسب مورد توجه و استقبال کارگران خارجی در کشور امارات است. مردم زیادی برای تمدید ویزای کار و اقامت در امارات مجبور هستند از کشوری به جز کشور خودشان سفر نمایند و جزیره دیدنی کیش هم بسیار مناسب برای این سفرها می باشد. هتل قاصدک کیش برای افرادی مناسب می باشد که با نرخ مناسب اقامتی در اتاق‌های چهار تخته و پنج تخته دارند.

آدرس هتل قاصدک کیش : جزیره کیش , بلوار ساحل , روبروی بازار زیتون

 

مطالب مرتبط :

 

 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش در منطقه جنوب شرقی جزیره زیبای کیش به وسعت بیست هزار متر مربع واقع شده است و اول جاده دنیا بنا شده است. هتل شباویز کیش دارای 92 اتاق و 276 تخت خواب بسیار تمییز و مرتب دارد. هتل شباویز کیش برای اقامت خانوادگی بسار مناسب است و رستوران هتل شباویز کیش با انواع غذاهای لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشد.

 

مطالب مرتبط :

 

 

هتل گلدیس کیش

 

هتل گلدیس کیش از هتل های قدیمی جزیره کیش است  . هتل گلدیس کیش در سال 1369 در قرار داد اولیه  10 ساله با مدیر عامل سازمان عمران جزیره کیش به امضاء رسید که به نام هتل 2 ستاره تا سال 1379 فعالیت داشته باشند. تغییراتی در سال 1379 در سازمان ایجاد شد و هتل گلدیس کیش به مدت 21 سال به ارائه خدمات و پذیرایی و اقامت مسافران خارجی فعالیت می کند . هتل گلدیس کیش هتل بسیار تمییز و مرتب است و مناسب برای اقامت خانواده ها می باشد.  رستوران هتل گلدیس کیش با غذاهای متنوع و لذیذ از مسافران و میهمانان خود پذیرایی می کند .

آدرس هتل گلدیس کیش : بلوار ایران , جنب پمپ بنزین

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

هتل خاتم کیش

هتل خاتم کیش

هتل خاتم کیش هتل تمییز و مرتب می باشد با اقامت بسیار مقرون به صرفه در مجاور بازار عرب ها قرار گرفته است که باعث شده دسترسی برای گردشگران و مسافران به بازار عربها بسیار راحت می شود. هتل خاتم کیش با 28 اتاق و 78 تخت و هتلی بسیار مرتب و تمییز , محیطی خیلی مناسب برای رفاه مسافران و میهمانان عزیز تدارک دیده است. هتل خاتم کیش ویژه خانواده های سپاه می باشد و  می توانند در هتل خاتم کیش اقامت نمایند و خاطره خوشی را تجربه کنند.

آدرس هتل خاتم کیش : خیابان میر مهنا , بلوار خاتم الانبیاء

 

مطالب مرتبط :

 

 

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش لوکس و تازه ساز می باشد هتل ونوس کیش در نزدیکی بازار ونوس کیش می باشد که بازدید و خرید از بازار ونوس کیش را برای مسافران و گردشگران آسان کرده است.  هتل ونوس کیش دارای صندوق امانات , خشکشویی و بیلیارد , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و آماده برگذاری از میهمانی ها و جشن های میهمانان و مسافران است.

آدرس هتل ونوس کیش : جزیره کیش , جنب بازار ونوس کیش

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: